یک. مارس 16th, 2025

نشست خبری مدیرکل مخابرات البرز برگزار شد

به گزارش خبرنگار روشنای زندگی ؛ همت زاده در این نشست با اشاره به مسولیتهای اجتماعی مخابرات و عملکرد این اداره کل در سال جاری اظهار داشت: در توسعه پورت سوییچ 50 هزار پورت را توسعه داده ایم که بسته شبکه فیبر نوری است و مسی نیست و در فضاهایی که امکان آن وجود داشته باشد از شبکه مسی بهره برداری کردیم.

وی افزود: بهینه سازی و اصلاح مبلمان شهری ، تصاویر سازه های ملی و باستانی در زیبا سازی و توسعه شبکه فیبر نوری دنبال می کنیم .

مدیر کل مخابرات استان البرز تاکید کرد: در زمینه توسعه  ADSL امسال 28000 پورت دایر شده که در مجموع 153 هزار مشترک در سطح استان داریم  .

وی اضافه کرد: سرویس VDSL مشترکین انبوه خاص 270 مشترک دایر شده و همچنین با راه اندازی سرویس FTOTNE مزایای FTTH  مشترک می تواند فیبر را داخل خانه ببرد.

همت زاده خاطر نشان کرد: برای اخذ این سرویس 140 هزار مشترک ظرفیت سازی کرده ایم و 44 هزار و 300 کیلومتر فیبر کشی در سطح استان دارم و تمامی شهرکهای صنعتی مد نظر توسعه فیبر نوری بوده و شهرکهای صنعتی سیمین دشت، کوثر، اشتهارد، سپهر نظر آباد و شهر صنعتی هشتگرد در دست مطالعه و اجرا است.

مدیر کل مخابرات استان البرز در ادامه گفت: توسعه شبکه فیبر نوری در روستاهای استان نیز در دست اجراست و به طور کلی برای توسعه پروژه USO روستاهای بالای 20 خانوار دارای امکانات ارتباطی هستند که در فاز نخست آن برای بیش از 15 روستا اعتبارات جذب و توسعه در نظر گرفته شده و در روستاهای کم برخوردار نیز امکانات پروژه WIDI در 30 نقطه پرترافیک شناسایی شده و در دستور کار قرار گرفته است .

وی با بیان اینکه شبکه هوشمند در استان البرز مستقلاً فعال شده است تصریح کرد: در بحث فرهنگ سازی ، مهارت استفاده و دسترسی به ابزارهای ICT   شاخص IDI  استانها را بر مبنای این شاخصها می سنجد که در این زمینه به رتبه 3 از 15 رسیده ایم .

وی در ادامه خاطر نشان کرد:در راستای حذف کاغذبازی بیش از 15 نقطه از ادارات استان به شبکه ی مخابرات متصل شده اند که با نگهداری در رفع خرابی می تواند گسترش پیدا کند.

همت زاده از همکاری با شرکتهای دانش بنیان و کارآفرین در راستای توسعه شعار ارتباط فراگیر و مشتری مداری ، توسعه و گسترش سامانه و شبکه تماس تلفنی 2020 ، 20118 ، 20 21 شبکه اطلاع رسانی از نارضایتی از یک سرویس و سامانه 2000 برای پرداختهای غیر حضوری و همچنین واگذاری خدمات به دفاتر خدمات ارتباطی به عنوان برخی از اقدامات این اداره کل در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان یاد کرد و در پایان تصریح کرداستان البرز در راستای ارایه سرویس ها به مشتریان در سطح 31 استان رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و گزارش عملکرد 9 ماهه این اداره کل رتبه دوم را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

By khabar

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *