بازرسی از خدمات پایانه فرودگاه پیام در طرح عیدانه البرز
محمد حسین طاهری از بازرسی خدمات پایانه فرودگاه پیام استان البرز برای اولین بار خبر داد.
به گزارش روشنای زندگی مدیرکل استاندارد استان البرز ضمن تبیین و تشریح اهمیت خدمات ارائه شده به شهروندان در پایانه های فرودگاهی کشور، از بازرسی نظارتی پایانه فرودگاهی پیام در این استان برای اولین بار خبر داد.
طاهری در ادامه افزود:خدمت بدون منت به شهروندان نگاهی است که از اولین روز های تشکیل دولت جدید به بدنه اداری کشور تزریق شده و این اداره کل نیز ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، ارزیابی های دقیق از انواع خدمات به شهروندان در کشور را سرلوحه کار خود قرار داده است.
طاهری در انتها اهم خدمات ارزیابی شده در پایانه فرودگاه پیام را شامل تاکسی های فرودگاهی، امکانات پارکینگ و ترمینال های ورودی، تعداد گیت های پذیرش شهروندان، سرویس های بهداشتی، رستوران ها و کافی شاپ، سالن های ترانزیت خروجی و نمازخانه ها دانست.
به گزارش روشنای زندگی مدیرکل استاندارد استان البرز ضمن تبیین و تشریح اهمیت خدمات ارائه شده به شهروندان در پایانه های فرودگاهی کشور، از بازرسی نظارتی پایانه فرودگاهی پیام در این استان برای اولین بار خبر داد.
طاهری در ادامه افزود:خدمت بدون منت به شهروندان نگاهی است که از اولین روز های تشکیل دولت جدید به بدنه اداری کشور تزریق شده و این اداره کل نیز ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، ارزیابی های دقیق از انواع خدمات به شهروندان در کشور را سرلوحه کار خود قرار داده است.
طاهری در انتها اهم خدمات ارزیابی شده در پایانه فرودگاه پیام را شامل تاکسی های فرودگاهی، امکانات پارکینگ و ترمینال های ورودی، تعداد گیت های پذیرش شهروندان، سرویس های بهداشتی، رستوران ها و کافی شاپ، سالن های ترانزیت خروجی و نمازخانه ها دانست.